انواع مختلف منبع آب کدامند؟ آیا تاکنون فکر کرده اید که بهترین روش ذخیره آب چیست؟ ذخیره آب ممکن است به آن سادگی که شما فکر می کنید نباشد ، انواع خاصی از منابع وجود دارد که برای انواع خاصی از آب بهتر است و برخی از آنها می توانند آب آشامیدنی را ناامن کنند.

1. منبع آب باران عمودی


مخازن برداشت عمودی آب باران برای مصارف خانگی و تجاری طراحی شده اند و مجموعهمنبع آب باران گرد ما در بیش از 40 اندازه از 50 لیتر تا 90،000 لیتر در دسترس است. منبع آب پلاستیکی ما امکان ذخیره آب باران را فراهم کرده و به راحتی شما استفاده می کنند. مخازن آب باران برای فیلتر کردن برگهای ما قبل از ورود آب به منبع ، به فیلتر آب باران نیاز دارند.


2. منبع آب آشامیدنی WRAS


منبع آب آشامیدنی WRAS ما برای آبی استفاده می شود که برای مصرف انسان یا دام استفاده می شود. این منبع آب آشامیدنی یا مخازن ذخیره آب عمودی ، در 51 اندازه از 50 لیتر تا 90،000 لیتر انتخاب می شوند. این منبع آب پلاستیکی آب از پلی اتیلن با کیفیت غذایی ساخته شده و از دوام آن اطمینان حاصل می شود و با یک فضای داخلی صاف برای محافظت در برابر رشد باکتری ها و تمیز کردن آسان به پایان می رسد مخازن ذخیره آب قابل شرب ما برای سالها استفاده به صورت چرخشی قالب ریزی شده اند.


3. منبع آب عایق بندی شده


مخازن عایق بندی شده Enduramaxx برای استفاده در مواردی که تنظیم دما مهم است و برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد یا انجماد مایعات طراحی شده اند. این مخازن آب با یک کف عایق مشکی پوشانده شده و می توانند برای مخازن آب آشامیدنی و مخازن آب فرآوری شوند. این نصب به صورت 13 میلی متر یا 25 میلی متر در دسترس است و در همه مخازن با اندازه حداکثر 40000 لیتر موجود است.


4. مخزن شکست گاف هوا مایع دسته 5 AB


Fluid Category 5 AB Air Gap Break مخزن مخصوص منبع آب متصل به آب اصلی است. - نصب و استفاده از مخازن ذخیره آب سرد و مخازن مقطعی متصل به منبع آب عمومی باید مطابق با آیین نامه تامین آب (اتصالات آب) 1999 در انگلیس و ولز باشد. برای تأمین این نیازها ، مخازن شکسته Fluid دسته 5 باید در این حالت استفاده شود و در منبع آب حداکثر 40000 لیتر موجود باشد. درباره دامنه این مخازن شکاف هوا بیشتر بدانید.

5. مخازن بالا را باز کنید


مخازن آب روباز ما برای بسیاری از برنامه ها از جمله برداشت آب باران ، مخلوط کردن کودهای کشاورزی و باغی ، مخازن غوطه وری ، مخازن آبکاری مواد شیمیایی ، مخازن مخلوط کردن و نگهداری ثانویه مخازن عمودی (مخازن بسته بندی شده مقاوم) در دسترس است. در پرورش آبزیان ، از اینها می توان به عنوان مخازن نگهداری ماهی ، مخازن قرنطینه ماهی ، مخازن Koi و استخرهای ماهی استفاده کرد.

 

6. منبع آب غیر قابل شرب / مخازن آب فرآوری شده


این مخازن آب غیر آشامیدنی در کاربردهای برداشت آب باران ، مخازن ذخیره آب برای سمپاش های کشاورزی ، آب برای شستشوی سالن های لبنی استفاده می شود. مخازن آب فرآیند صنعتی اتصالات بزرگتری با مخزن حداکثر 4 ”BSP و فلنج های جوش داده شده تا 12 had ، سرریز و لوله های جوش داده شده داشته اند.

7. منبع آب زیرزمینی


منبع آب زیرزمینی Enduramaxx یک قالب مقاوم و بدون تنش یک تکه با سطوح صحیح داخلی و خارجی بهداشتی است و از 800 لیتر تا 9500 لیتر ظرفیت دارد. مجموعه مخزن آب زیرزمینی با دوام ما یک راه حل صرفه جویی در فضا برای ذخیره آب باران برداشت شده برای آبیاری ، آبیاری گیاهان و شستشوی اتومبیل ارائه می دهد.

8. منبع آب حمل و نقل افقی


این مخازن افقی برای حمل و نقل آب تمیز و کثیف طراحی شده اند. مخازن به گونه ای طراحی شده اند که از طریق سیستم نصب پین بر روی سطح مستقیم و صاف سوار می شوند. منبع آب پلاستیکی افقی برای ذخیره آب آشامیدنی (مخازن سیاه ، آبی قایقی یا رنگی طبیعی) مورد تایید WRAS قرار گرفته و آنها را برای مخازن سمپاش مخصوص سمپاش های کشاورزی با مجموعه ای از اتصالات کملاک سمپاش مناسب با سمپاش شما مناسب می دانند.

 

مشاهده لیست قیمت انواع منبع آب در لینک روبرو : منبع آب